Grafiki to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Ich trafny, często minimalistyczny przekaz, to źródło informacji, które bardzo często odgrywa ogromną rolę w reklamie. Marka odzieżowa Medicine to jeden z podmiotów, który wykorzystuje autorskie grafiki do promocji swojej odzieży. Jak to działa?
Jak sprzedać grafikę?
W Medicine grafiki udostępnia ich twórca, który wysyła je za pośrednictwem specjalnego formularza. W formularzu tym należy przedstawić nie tylko swoje dane kontaktowe, ale też podstawowe informacje na temat udostępnianych materiałów graficznych. Wszystko po to, by mogły one pojawić się na odzieży tej marki, jako zupełnie nowe projekty graficzne. W ten prosty sposób, firma odzieżowa może wprowadzić na rynek typy odzieży o zupełnie nowym designie.
Wycena to podstawa
W Medicine kolekcja dostępnych grafik jest bardzo szeroka. Poszczególni twórcy konkurują ze sobą, wprowadzając „do obiegu” coraz to ciekawsze materiały. Najtrudniejszym etapem udostępniania zdjęcia jest jego… wycena. Jak bowiem ustalić, jaką cenę ma grafika bocian na ścianę, która dzięki swej wyjątkowości zaskakuje swą niebagatelną formą i treścią? Co zatem ma wpływ na wycenę grafik?
Bank grafik jako przyszłe narzędzie współpracy
Trzeba zaznaczyć, że w przypadku marki Medicine grafik może liczyć nawet na dość długą współpracę. Oczywiście wszystko zależy od tego, czy dany projekt faktycznie się sprzeda. Jeśli tak, to może on stanowić podstawę do wspólnych prac przy kolejnych projektach. Jest ich zresztą dość dużo, biorąc pod uwagę fakt, że mowa tu o dość prężnie funkcjonującej marce odzieżowej.
Podsumowanie
Projekty takie jak bank grafik Medicine, to szansa na rozwój dla tych grafików, którzy aktualnie znajdują się w cieniu wielkich twórców. Główną zaletą tego projektu jest możliwość podjęcia długotrwałej współpracy.